قوانین و مقررات - ماساژ لوتوس

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات

از حضور شما در وبسایت یا اپلیکیشن ماساژ لوتوس سپاسگزاریم و امیدواریم که از تجربه ی خود در آن لذت ببرید. از شما خواهشمندیم که شرایط و قوانین ماساژ لوتوس را کاملا بخوانید و بدانید. این متن تمامی شرایط و قوانین استفاده و خرید خدمات از وبسایت ماساژ لوتوس را مشخص می کند.

  • با استفاده، دسترسی یا دانلود مطالب از این وب سایت، عملاً با پذیرش شرایط و مقررات مطرح شده در این اطلاعیه حقوقی موافقت می کنید. این شرایط، تمام بازدیدهایی را که در حال و آینده از وب سایت به عمل خواهد آمد در بر می گیرد.  در هر زمان ممکن است در این مقررات تجدید نظر شده و بروز شود. شایسته است این صفحه را هرچند وقت یکبار برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بازبینی کنید. تقاضا می شود در صورت عدم توافق با شرایط و مقررات، از این وب سایت استفاده نکنید.

وب سایت ماساژ لوتوس ارائه‌ دهنده خدمات ماساژ، ماساژ درمانی، انواع ماساژ های داخلی و خارجی است. هدف ماساژ لوتوس راحتی کاربران میباشد. ما یک گروه مستقل ماساژ هستیم ما به هیچ سازمان یا گروهی وابسته نیستیم.

تعهدات اولیه کاربران

  • الزام و اعتقاد به رعایت قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام یا رضایتمندی ولی یا قیم قانونی جهت پرداخت آنلاین یا رزرو خدمات؛
  • حق ایجاد تنها و تنها یک حساب کاربری برای هر کاربر؛
  • صحت و صداقت در وارد کردن کلیه اطلاعات ورودی علی الخصوص جهت ایجاد حساب کاربری
  • حفاظت و نگهداری از کلمه عبور جهت دسترسی به حساب کاربری

تبصره: درصورت واگذاری کلمه عبور به شخص ثالث، هرگونه مسئولیت برعهده صاحب حساب کاربری می باشد.

مواردی که به موجب آن ها حساب کاربری تعلیق یا محدود می گردد:

درج هرگونه مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران

درج هر گونه مطلب با هدف تجاری، سیاسی، مذهبی و یا خارج از محدوده و نوع فعالیت وب سایت ماساژ لوتوس

هر گونه تخلف از قوانین وب سایت ماساژ لوتوس از جمله :

    • تلاش برای دسترسی به اطلاعات و یا حساب کاربری دیگران
    • ایجاد بیش از یک حساب کاربری یا درج اطلاعات نادرست
    • درج آگهی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بدون کسب اجازه کتبی از مدیریت وب سایت ماساژ لوتوس
    • ایجاد هرگونه نقض امنیتی و تلاش برای ورود به سرور، تست امنیتی و پیکربندی سایت و هر گونه تلاش در جهت نفوذ و هک کردن و ایجاد تداخل در سرویس دهی به کاربران دیگر به هر شکل از جمله ارسال ویروس یا تلاش برای بارگذاری بیش از حد یا ایجاد اسپم (Spam) یا کرش (Crash) یا هرگونه فایل مخرب و یا ایجاد لینک های مستقیم به هر یک از بخش های سایت
    • جمع آوری مطالب و اطلاعات موجود در سایت و یا ترکیب آن ها با مطالب دیگران بدون اجازه کتبی از وب سایت ماساژ لوتوس
    • قراردادن اطلاعات شخصی به هر شکل از جمله در قسمت نظرات، گفتگو و غیره و یا اقدام به تماس شخصی با سایر اعضاء و کاربران که منجر به برداشت تبلیغاتی یا ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران باشد

حق و حقوق قانونی، معنوی و محفوظ برای وب سایت ماساژ لوتوس

کلیه محتوای این سایت اعم از اطلاعات و همچنین زیرساخت‌های مورد استفاده برای ارائه این اطلاعات، به طور اختصاصی متعلق به وب سایت ماساژ لوتوس می باشد.کاربر متعهد می گردد که صرفا جهت استفاده شخصی از این اطلاعات بهره برداری نماید و هرگونه کپی برداری، تغییرات غیر مجاز یا تلاش در جهت کسب و ذخیره اطلاعات نامرتبط با استفاده شخصی و یا فروش و واگذاری بخشی از اطلاعات موجود در سایت به اشخاص غیر، اجتناب نماید. در ضمن مسئولیت رفتار کاربران اعم از مطالب که در سایت قرار می دهند یا مطالبی که از سایت برداشت می کنند مستقیما بر عهده خودشان می باشد و وب سایت ماساژ لوتوس مسئولیت رفتار کاربران را برعهده ندارد. بدین وسیله وب سایت ماساژ لوتوس از تمامی مطالب ارائه شده، ضمانت ها و یا شرایطی که صریحاً یا ضمناً در سایت آمده سلب مسئولیت می نماید.

دسترسی به وب سایت ماساژ لوتوس

وب سایت ممکن است به هر دلیلی در زمان‌هایی از دسترس خارج باشد. بر این اساس کاربر می‌پذیرید که با توجه به شرایط تحت‌ کنترل و یا خارج از کنترل ما ممکن است دسترسی به سایت قطع و یا محدودگردد لذا حق دسترسی یا ایجاد محدودیت به سایت برای وب سایت ماساژ لوتوس محفوظ میباشد.

امنیت اطلاعات

وب سایت ماساژ لوتوس نهایت تلاش خود را جهت حفظ و امنیت اطلاعات وارده از طرف شما را در مقابل حملات سایبری و هکرها می نماید. اما در صورت بروز سرقت اطلاعات، هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات سرقت شده متوجه وب سایت ماساژ لوتوس نمی باشد. لازم به ذکر است که اطلاعات مورد نیاز برای بارگذاری روی وب سایت ماساژ لوتوس به طور کلی شامل اطلاعات شناسایی شخصی و مکاتباتی کاربران جهت ایجاد حساب کاربری می باشد.

 شرایط بهداشتی :

1*برای انجام ماساژ به 3 الی 4 حوله تمیز نیاز است (ترجیحا سفید و حداقل 2 عدد آن سایز بزرگ باشد) .

2*جهت انجام ماساژ می بایست تمام  موهای سطوح بدن شما تمیز و اصلاح شده باشد(پوست بدن صاف و نرم و تمیز)

3*بانوان برای ماساژ می باست پوست صورت خود را از هرگونه مواد آرایشی بهداشتی پاک کنند.

4*قبل از اجرا شدن ماساژ می بایست استحمام کرده باشید .

5*یک روز قبل از انجام ماساژ از خوردن مواد غذایی بد بو برای دهان جدا خودداری نمایید(همانند سیر و پیاز و …..)

6* ماساژور  را حتما از هرگونه بیماری جدی و سطحی خود و یا حساسیت به روغن خاصی  مطلع سازید  .

شرایط محیطی :

1*مکان ماساژ می بایست :

آ)دارای آرامش و اطمینان خاطر باشد و از هرگونه استرسی به دور .

ب)تمیز و در حد ممکن محیطی شاد  و آرامش بخش باشد.

شرایط اخلاقی :

1*در  هنگام ماساژ احساسات خود را کنترل کرده و از رفتار غیر متعارف جدا بپرهیزید.

2*چنانچه بانوی متاهل میباشید حتی الامقدور همسر خود از انجام ماساژ با خبر باشد(رضایت همسر)

3*با ماساژور خود کمال صداقت را داشته باشید تا بتواند سرویس دهی خوبی را ارائه دهد.

شرایط و قوانین کاری – اجتماعی – تعهد نامه :

1*در ابتدا می بایست تمامی بخش ((کلیات ماساژ-روش های ماساژ)) و بخش منشور اخلاقی ماساژ را مطالعه کرده باشید.

2*در هنگام تماس می بایست آمادگی گفتن موارد زیر راداشته باشید:

*) نام و نام خانوادگی ماساژ گیرنده

*)سن

*)سابقه هر نوع بیماری و حساسیت و عمل جراحی و شکستگی

*)وضعیت تاهل((مجرد/متاهل/مطلقه–در صورت تاهل بانوان رضایت نامه همسران الزامی است.))

*)آدرس کامل محل

*)شماره همراه و ثابت محل

*)نوع ماساژ خود را مشخص نمایید ((نوع ماساژ را از متن آگهی و یا در بخش کلیات میتوانید مشخص نمایید))

تغییر قوانین و مقررات

این وب سایت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خود را مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید. بنابراین چه کاربران جدید و چه کاربران قدیم ملزم به رعایت مفاد جدید این توافقنامه خواهند بود.

علائم تجاری و حق کپی رایت

تمامی مطالب موجود در وب سایت ماساژ لوتوس از جمله علائم تجاری و هر گونه نوشتار یا اطلاعات موجود در این وب سایت دارای مالکیت انحصاری برای ماساژ لوتوس می باشد.

مطالبی که برای استفاده کاربر داخل سایت قرار داده می شود و شما مجاز به دانلود آن می باشید می پذیرید که با دانلود مطالب حق مالکیت نسبت به آن ها را به دست نمی آورید و صرفاً جهت استفاده شخصی و در راستای علت قرار دادن در سایت از آن مطلب استفاده می کنید.

هر نوع کپی برداری به هر شکل از جمله استفاده از آرم یا لوگو ماساژ لوتوس، انتقال یا انتشار اطلاعات، آگهی، لینک کردن و دیگر اشکال موجود جهت بازنشر اطلاعات بدون اجازه کتبی از ماساژ لوتوس بدون ذکر منبع ممنوع میباشد و عدم رعایت این مورد به معنای نقض صریح قانون کپی رایت و علائم تجاری تلقی میگردد و طبیعتاً شامل جریمه های حقوقی و یا کیفری می باشد.

قانون تجارت الکترونیک و جرایم رایانه‌ای

وب سایت ماساژ لوتوس تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ و قانون جرایم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸/۰۳/۰۵ می‌باشد. بنابراین هرگونه نقض قوانین مذکور جهت اقدامات لازم به مراجع ذیصلاح ارجاع می گردد و وب سایت ماساژ لوتوس حق تعلیق دسترسی کاربرخاطی را برای خود محفوظ می دارد.

دسترسی به سایر وب سایت ها

لینک های موجود در سایت ماساژ لوتوس به هر عنوان و در هر مکان به منزله تایید محتوا یا صحت مطالب موجود در آن سایت ها نمی باشد و بنابراین دسترسی به آن سایت ها با مسئولیت شخصی خود کاربر انجام می گیرد و همچنین مسئولیت محتوای آن وب سایت ها بر عهده خودشان می باشد.

مدیر مؤسسه مطالعاتی آموزشی ماساژ لوتوس: ماساژ لوتوس به مسئولیت‌های اجتماعی عمل میکند

ماساژ لوتوس به عنوان یک نهاد فرهنگی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شود، بر خود واجب می‌داند که مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز پذیرفته و متعهدان در این حوزه ایفای نقش کند.

  • تمام حقوق محفوظ است. به استثنای مواردی که تحت قوانین کپی رایت بین الملل مجاز شناخته شده، تکثیر، اقتباس یا ترجمه تمام یا بخشی از این سایت بدون کسب اجازه از مدییران شبدا اسپا ممنوع است. تمام متون، گرافیک ها، طرح ها، محتوا و سایر فعالیت های انجام گرفته در سایت، تحت کپی رایت ما می باشد.

تماس با ما

با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. ما تلاش می کنیم در 24 روز در روزهای کاری به تمام سوالات پاسخ دهیم.